آموزش وردپرس
سرخط خبرها
خانه / آرشیو تمام مطالب ورزشی / مروری بر برنامه های تمرین ریکاوری رونالدو

مروری بر برنامه های تمرین ریکاوری رونالدو

مروری بر برنامه ها ریکاوری رونالدو (۱) برنامه غذايي به محض اينكه سوت پايان بازي به صدا درمي‌آيد، رونالدو مواد غذايي و نوشيدني‌هاي لازم براي بدن خود را آماده مي‌كند.
رژيم غذايي او بعد از بازي شامل ميوه، يك برش پيتزا و اسنك مملو از كربو هيدرات است. پيتزاهايي كه او مي‌خورد، تركيب ايده‌آلي از پروتئين و كربوهيدرات را در خود دارد و به ريكاوري او كمك فراواني مي‌كند.

آب‌ درماني سنتي او در آغاز ۵ دقيقه در آب داغ (بين ۳۸ تا ۴۴ درجه سانتيگراد) مي‌رود، سپس ۳ مرتبه داخل آب يخ مي‌پرد. اين پروســه حدود نيم ساعت تكرار مي‌شود.
اين كاري است كه متخصصان ورزشي معتقدند فشار خون را در قسمت‌هايي از بدن كه ممكن است دچار مصدوميت يا گرفتگي عضلاني باشند، بيشتر مي‌كند و با نشان دادن مصدوميت‌ها يا گرفتگي‌هاي احتمالي، كار را براي رفع اين مشكلات آسان مي‌كند.
منبع کانال دکتر تاجبخش @Dr_Tajbakhsh

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.